• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Звіти
  • Звіт директора Русанівського НВК за роботу в 2014-2015 навчальному році

Звіт директора Русанівського НВК за роботу в 2014-2015 навчальному році.

1. Загальні відомості про заклад.

Повна назва закладу – Русанівський навчально-виховний комплекс –« загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад». Заклад має такі ланки: дитячий садок, початкові класи, середня школа, старша школа. Заклад перебуває в комунальній власності.

Юридична адреса закладу – Русанів, вул.. Леніна 105. Заклад є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунок в установою банку, печатку, штамп, ідентифікаційний номер. Засновником закладу (власником) та розпорядником коштів є Русанівська сільська рада.

Мова навчання – українська. Навчальний заклад в своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, Положенням про Навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа – дошкільний навчальний заклад», іншими нормативно-правовими документами та власним статутом.

Навчальний заклад самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах своєї компетенції, передбаченої законодавством України та власним статутом, завіряє печаткою та кутовим штампом розпорядчі документи.

Станом на .1.09.2014 року в закладі числилося 154 учні, за навчальний рік прибуло 4 учні, а вибуло 3 учні.

Режим роботи закладу розробляється закладом і затверджується відділом освіту та санстанцією.

Відповідно до ст.. 16 Закону України «Про загальну середню освіту» навчальний рік починається 1 вересня святом День знань і закінчується в червні проведенням державної підсумкової атестації випускників і навчальної практики та екскурсій. Навчальні заняття організовуються за семестровою системою: І семестр – з 1 вересня до 24 грудня, ІІ семестр – з 10 січня до 27 травня. Упродовж навчального року для учнів проводилися канікули: осінні – з 25 по 31 жовтня, зимові – з 27 грудня по 9 січня, весняні – з 21 по 27 березня.

В цьому навчальному році осінніх канікул не було, навчалися по суботах жовтень,зимові змістилися по датах і кількості днів, весняні теж були зміщені - все це було зроблено з метою економії палива та електроенергії .Великого результату економії ми не досягли – всього 30%, але порівнюючи з іншими закладами це добре.

Після завершення занять у 1-4 класах проводяться навчальні екскурсії, а в 5-8 і 10 класі – навчальні екскурсії та навчальна практика.

Державна підсумкова атестація згідно положення про неї проводиться в 4, 9, 11 класах.

У закладі 5-денний робочий тиждень. Тривалість уроків в 1 класі – 35 хвилин, в 2-4 класах – 40 хвилин, в 5-11 класах – 45 хвилин.

Загальна тривалість навчального часу у початкових класах – 175 робочих днів, в решти – 190 робочих днів.

2. Матеріально-технічна база закладу.

Заклад поділяється на дві частини – школа і ДНЗ. В школі діють 16 навчальних кабінетів, які обладнані стінками, партами та стільцями, дошками. Проблема наша – це забезпечення новими меблями і в деяких класах замінити потрібно дошки. В школі діє спортивний зал, роздягальні, комп’ютерний клас, спортивний майданчик. Всі приміщення закладу відповідають санітарно-гігієнічним нормам.

Протягом року поліпшувалася матеріально-технічна база закладу: придбано дві електричні плити, одна з них з духовкою та металевий стелаж для харчоблоку – за приписом санстанції та 10 столів для старщої групи дитячого садка. На протязі опалювального періоду постраждала сильно наша система опалення. Доводилося її ремонтувати на ходу взимку і під час морозів. Вз’язку з цим температура в класах була нижче норми. А також вийшли з ладу два газових котла, ледве дотягнувши до кінця опалювального сезону. Зараз котли перебувають на ремонті на заводі. Головне завдання - зробити за літо ремонт системи опалювання.

Регулярно проводилися інструктажі з техніки безпеки та охорони праці.

Плануємо ще влітку зробити такі ремонтні роботи:

1. Ремонт цоколя в тих місцях, де повідпадала плитка.

4. Підготовка до роботи шкільної їдальні та приміщення харчоблоку.

5. Проведення косметичних ремонтів всіх приміщень навчального закладу.

Ремонт навчальних кабінетів проводиться силами батьків і за це їм велике спасибі.

Приміщення закладу обслуговує технічний персонал в кількості 21 чоловік: завгосп, медична сестра, прибиральниці, сторожі, гардеробник, лаборант, двірник, робітник по ремонту, помічники вихователів, праля, оператори газових котлів – всього 17, 25 ставок. Вакансій немає.

.

3. Кадрове забезпечення закладу.

На даний час в закладі працює 22 педагогічні працівники, включаючи бібліотекаря, серед них 4 вихователя і 17 вчителів. Вакансій немає. Всі вчителі працюють за фахом. Всі вчителі мають вищу освіту.

За стажем роботи: до 10 років – 6 педагогів, до 15 років – 3 педагоги, більше 15 років – 12 педагогів. 2 педагогічних працівників одержують пенсію і працюють. За категоріями педагоги розділяються так: вища категорія – 11 чоловік, перша – 6 чоловіки, друга – 2 чоловіки, спеціаліст – 2 чоловік.

Звання старший вчитель» мають – 8 вчителів і звання «вчитель-методист» - 2 вчителі

Регулярно раз на 5 років вчителі проходять курсову перепідготовку в Київському обласному інституті післядипломної освіти педагогів та проходять чергову атестацію.

В цьому році курсову перепідготовку та атестацію пройшли 4 вчителів.

Адміністрація закладу складається з директора, 3 заступників, практичного психолога, соціального педагога, педагогів-організаторів.

Керівництво закладом здійснює директор Зінь Оксана Романівна, має вищу освіту – географічний факультет Київського Національного Університету Ім. Т.Г. Шевченка, 39 стаж педагогічної роботи, вищу кваліфікаційну категорію, звання «старший вчитель», стаж на посаді директора – 11 років.

4. Медичне обслуговування учнів закладу.

Збереження здоров’я учнів – це основне завдання школи і сім’ї. Тому медичне обслуговування надає перевагу таким напрямкам своєї роботи:

1. Профілактика різних захворювань.

2. Зміцнення і збереження здоров’я учнів.

3. Надання невідкладної допомоги учням.

4. Попередження тяжких невиліковних хвороб.

5. Контроль за збалансованим раціональним харчуванням учнів.

Медичне обслуговування учнів, згідно статуту закладу, та відповідні умови для його організації забезпечуються засновником і здійснюються Русанівською сільською амбулаторією., а безпосередньо на місці – шкільною медичною сестрою Гутенко О.Г.

Разом з сімейним лікарем в закладі проводиться така робота:

1. Проведення профілактичних привичок.

2. Медичні огляди дітей лікарем в закладі.

3. Огляди учнів в амбулаторії бригадою лікарів з району.

4. Медичні огляди дітей проводяться три рази на рік.

За минулий навчальний рік було оглянуто лікарями району 99 учнів. З них: І група здоров’я – 40 дітей, іі група – 54, ІІІ група – 5 дітей. Підлягає санаторно-курортному лікування – 86 дітей.

В закладі проводиться велика робота по зміцненню здоров’я учнів та пропаганда здорового способу життя. Це і ранкова зарядка для учнів 1-4 класів і дитячого садка, фізкультхвилинки на уроках, уроки фізичного виховання, бесіди, оформлення стендів і стінних газет.

Регулярно санітарний стан закладу перевіряється працівниками СЕС, які після чергової перевірки надають припис з зауваженнями щодо усунення недоліків. Всі зауваження розглядаються адміністрацією та завгоспом і виконуються в зазначені терміни. Для оздоровлення учнів 1-4 класів в закладі працював пришкільний табір, в якому відпочили 30 учнів пільгових категорій. На протязі літа будуть пропонуватися путівки в перщу чергу дітям-сиротам, позбавленим батьківського піклування, хворим.

5. Організація харчування.

Наказом по закладу відповідальною за стан харчування та ведення відповідної документації призначена соціальний педагог Бутенко Л.М. Організація, яка протягом року здійснювала харчування Об’єднання шкільних їдалень при Броварській РДА. Вибрана вона була через проходження процедури тендеру. Харчувалися в 2014-2015 навчальному році безкоштовно:

1.учні 1-4 класів -65 учнів

2.діти-сироти та позбавлені батьківського піклування -7 учнів – Шиліпун Т., Новицька К..Нестроєвий О., Кондратенко М., Малий О., Петькун К.

3. діти, звільнені від оплати рішенням сесії Русанівської сільської ради - 4учні –Семенюк Б., Думич Д, Турченко І., Соловей Ю.;

4.діти, що перебувають в ГПД і звільнені від оплати за харчування на 100% - 3 учні , на 50% - 5 учнів.

5. вихованці дитячого садка та учні, які харчувалися за рахунок 40% батьківських коштів.

Обслуговували їдальню кухарі Кузьменко Наталія, Литовченко Марія. Їдальня обладнана всім необхідним обладнанням, яке протягом року було діючим, але застаріле і згідно з приписом санстанції було замінене.

6 Навчально-виховна робота в закладі.

В цьому навчальному році педагогічний колектив спрямував свою роботу на реалізацію проблеми «Упровадження інформаційно-комунікативних технологій як засобу розвитку особистості вчителя» зокрема на вдосконалення системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, на підвищення результативності навчально-виховного процесу.

Упродовж року в школі працювали 4 методичні об’єднання вчителів і дві динамічні групи. На високому рівні, результативно працювало МО вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ, МО природничо-математичного циклу. Високі результати показала динамічна група вчителів музики, фізичної культури та трудового навчання.

Однією з форм роботи з педагогічними працівниками є практичні семінари. Вчителі школи відвідали багато предметних районних семінарів. Традиційними стали проведення предметних тижнів, які проводилися з метою розвитку інтересів до знань. Цікаві нестандартні уроки провели вчителі Пильтяй С.В., Хамбір Н.П.

Робота всіх форм була спланована на діагностичній основі й відповідала інтересам і потребам педагогів.

В цьому навчальному році в професійному конкурсі «Учитель року» з нашого закладу ніхто участі не взяв.

Вчителі закладу постійно підвищують свій професійний рівень, відвідуючи курси підвищення кваліфікації в м. Біла Церква. Так побували на таких курсах в цьому навчальному році Луценко Г.Д., Соловей С.І., Саса К.М., Литовченко К.В. Зінь О.Р. вже третій рік відвідує школу передового педагогічного досвіду. Написано дві курсові роботи та 8 розробок уроків з географії в 6 класі по новій програмі.

Підвищений інтерес в учителів викликають новітні інформаційні технології і зокрема можливість навчатися на курсах «Інтел». Вже всі вчителів нашого закладу закінчили такі курси, використовуючи своїх інструкторів Соловей О.П., Луценко Г.Д. і мають відповідні посвідчення.

В своїй роботі завдяки таким курсам вчителі дедалі більше використовують презентації та проектні методи і все ширше залучають до цих форм роботи учнів. Найкращі презентації робить у нас Божук Г.І. та Соловей О.П.

Атестація педагогів школи пройшла згідно плану. Було про атестовано 4 вчителя: Пильтяй Л.І., Савченко Г.В, Соловей Т.О. Хамбір Н.П.

Нові інновації в нашому закладі в цьому навчальному році – це викладання таких економічних курсів – «Фінансова грамотність» в 10 класі та «Основи податкових знань» в 9 класі. Ці курси мають велике значення для профорієнтації старшокласників, для вибору їх професії. Вела ці курси вчитель географії та економіки Зінь О.Р. З курсу «Фінансова грамотність» учні здавали онлайн-тестування і отримали хороші результати.

Ще в цьому навчальному році ми завершили роботу по створенню єдиної електронної бази даних по закладу. В цю базу занесені відомості про всіх учнів та їх батьків закладу – школа окремо, дитячий садок - окремо.

В закладі працює шкільний сайт, куди заноситься вся інформація про діяльність закладу протягом року. Хочеться, щоб матеріали сайту були кращими і взяти участь в конкурсі сайтів закладів освіти району.

У школі створювалися всі можливі умови для розвитку інтересів і нахилів кожної дитини. Активно стимулюється їхнє творче вдосконалення. Працювали такі факультативи і спецкурси: «Київщинознавство», «Моя економіка», «Подорож в світ економіки», «Цікава економіка», «Російська мова», «Поетична лабораторія», з української мови, англійської мови, математики, фізики, інформатики, музики, футболу, астрономії. При методичному кабінеті створено банк даних про обдарованих дітей. У цьому навчальному році учні нашої школи взяли активну участь у всіх районних конкурсах, предметних конкурсах «Колосок осінній», «Левеня», «Соняшник».

Педагоги значну увагу приділяли роботі з обдарованими дітьми. 41% учнів виявили бажання брати участь в Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін І етапу. Найкращих результатів в районних олімпіадах досягли такі учні – Богданов Юрій, Вірич Андрій, Корнєв Антон, Бутенко Денис, Мурзак Олена. На районних олімпіадах найкращі показники мали такі предмети: математика, економіка, фізика, географія.

В цьому навчальному році ми мали знов міністерський експеримент – це ЗНО з української мови, яке учні 11 класу здавали в квітні і зарахували його як ДПА в атестати дітям. За результатами його наша школа вийшла на 4 місце в районі. Хочу подякувати вчительці Пильтяй Л.І. за якісну підготовку учнів.

Активно відгукнулися учні на участь в Всеукраїнському конкурсі знавців рідної мови ім.. П. Яцика.

Учень нашої школи Богданов Юрій виявив бажання взяти участь в захисті наукових робіт Малої Академії Наук з економіки і зайняв в області 4 місце.

Продовжили ми в цьому навчальному році профільне навчання в старшій школі. За філологічним профілем працювали учні 10 класу, за універсальним профілем – учні 11 класу.

7. Про підсумки виховної роботи.

Мищенко Галина Григорівна, 26 роки педагогічного стажу, 10 років на посаді заступника з виховної роботи.У системі освіти виховна робота відіграє чи не найважливішу роль. Серед багатьох проблем виховання — постала проблема виховання громадянина України, фізично і всебічно розвиненої людини .Усі проблеми можна вирішити, якщо виховна робота буде чітко спланована , а виховний процес буде безперервним, творчим, систематичним.Виховна система в нашому закладі проводиться протягом року за заздалегідь розробленим планом виховної роботи школи, класних керівників. Велику допомогу отримуємо і від батьківського комітету школи, представників громадськості, сімейного лікаря Русанівської мед амбулаторії Іванової О.С.., шкільної медсестри Гутник О.Г., педагогів-організаторів закладу Близнюк Р.П. та Божук Г.І.Протягом 2014-2015 н. р. проводилась робота з батьками, вирішувались різні шкільні проблеми.Велику роль у виховному процесі учнівської молоді відіграє і робота соціального педагога Бутенко Л.М. та практичного психолога Соловей О.П.

Основні позакласні заходи

Протягом 2014-2015 року в закладі проведено чимало виховних заходів, а саме: День знань, День визволення села від фашистських загарбників, спортивний конкурс „Веселі старти", День працівників освіти, Свято урожаю,проведені екскурсії до музеїв м. Переявлав-Хмельницький та фабрики «Рошен»,виставка квітів до 70-річчя визволення України, турнір між учнями 5-11 класів до Дня збройних сил України „Козацькому роду нема переводу", місячник правових знань, конкурс малюнків на різну тематику, бесіди до Дня боротьби зі СНІДом, тиждень заходів «Молодь проти насильства», День захисника Вітчизни в початкових класах, Новорічні та різдвяні свята , футбольні та баскетбольні змагання, тенісні турніри, подорож на циркову виставу в м.Бровари, тиждень української мови, присвячений творчості Т.Г. Шевченка,суботники по благоустрою території школи та сільського стадіону та парку, проводились театралізовані вистави для учнів 1-6 класів виїзним театром „Теремок"та кіно 3-Д, планетарій з міста Києва; вечір зустрічі з випускниками, святкування Дня 8 Березня, конкурс читців до річниці Шевченка, свято української вишиванки, свято Букварика в 1 класі, свято Останнього дзвоника, випускний бал у 4 класі, випускний вечір в 11 класі, виховний захід в 2 класі про птахів. Ведеться ілюстрований опис виховної роботи закладу педагогами-організаторами Близнюк Р.П. та Божук Г.І.До проведення виховних заходів залучались батьки.Гурткова і позакласна робота проводилась на належному рівні. В закладі працює 7 гуртків: вокальний ансамбль, духовий оркестр, основи захисту Вітчизни, футбол, настільний теніс, ансамбль сопілкарів. Класними керівниками і класоводами проводились тематичні бесіди, заплановані в плані виховної роботи школи. Працюють учнівські організації: 1-4 класи - „Проліски", 5-8 класи -Берегиня, 9-11 класи - Учнівська шкільна рада. Активом учнівського самоврядування орган ізовуються і проводяться цікаві та змістовні вечори відпочинку, дискотеки, суботники по прибиранню території школи.

Високі результати досягли учні у спортивних змаганнях. Футбольна команда закладу зайняла 3 місце в районних змаганнях з футболу та 2 місце по міні-футболу. Збірна команда школи зайняла з настільного тенісу 1 місце. Керівник гуртка по настільному тенісу Юрченко Г.М. в обласній спартакіаді вчителів зайняв 4 місце. Учні нашої школи Хоменко Роман та Литовченко Дарина зайняли по настільному тенісу 1 місця в районі.Конда хлопців зайняла 3 місце з волейболу, команда дівчат зайняла 3 місце з баскетболу. Кращі спортсмени закладу були нагороджені грамотами.

Великий інтерес в учнів викликали конкурси :

Олімпійський тиждень, благодійна акція «Місія добра»,і «5 картоплин», «Діти на дорозі», тиждень Права, «Новорічна композиція» , «Український сувенір», конкурс плакатів «Безпека дорожнього руху - це життя», конкурс пісні «Калиновий дзвін» (сопілкарі),конкурс читців поезії Т.Г. Шевченка, конкурс на виконання Гімну України, конкурс відео проектів, краєзнавча конференція «Шляхами подвигу і слави», патріотична акція «Ми пам’ятаємо вас», конкурси дитячих малюнків.

Активно і плідно працювали учасники духового оркестру під керівництвом Сімонова А.Г. В цьому році наш духовий оркестр став лауреатом обласного конкурсу дитячих духових оркестрів в м. Біла Церква, присвяченому 70-річчю перемоги над фашизмом в Другій світовій війні, участь в грі «Зірниця», змагання юних пожежників.

Багато уваги в цьому навчальному році було приділено патріотичній роботі – це допомога воїнам АТО, виготовлення маскувальних халатів та сіток, малювання малюнків, написання листів, виготовлення подарунків та оберегів, проведення Дня вишиванки, участь в районних благодійних акціях.

8. Робота соціально-психологічної служби.

Належну допомогу в роботі адміністрації школи та класним керівникам надає соціально-психологічна служба.

Основними напрямками діяльності психолога в цьому навчальному році були:

- Діагностична робота.

- Консультативна робота.

- Психологічна просвіта

- Розвивальна і корекційна робота

- Навчальна діяльність

- Організаційно-методична робота

- Зв’язки з громадськістю.

У цьому навчальному році проводилась психолого-діагностична робота психолога: визначення рівня тривожності учнів, рівень адаптації учнів 1 та 5 класів, пізнавальні особливості учнів, особистісні особливості учнів та інше. У ІІ семестрі проводилась профорієнтаційна робота та діагностика психологічної готовності дітей до школи.

Проводилися індивідуальні консультації учнів, батьків, вчителів для вирішення як особистих питань так і питань навчання і поведінки. Проводилися бесіди з учнями, виступи на педрадах, виступи на батьківських зборах.

Була проведена психологічна діагностика і психологічний супровід під час набору дітей в 1 клас, під час переходу учнів в 5 і 9 класи.

Психолог Соловей О.П. провела значну роботу з теми «Адаптація учнів 5 класу в основній школі», «Психологічна підготовка вихованців ДНЗ до школи», для дітей дитячого садка організовувалися заняття по програмі «Інтелектуальна мозаїка». Виготовлений і поновлюється стенд «Психологічний вісник».

Соціальний педагог Бутенко Л.М. на протязі року проводила активну роботу по соціальному захисту дітей пільгових категорій. На протязі року була надана матеріальна допомога дітям-сиротам, позбавленим батьківського піклування, інвалідам, багатодітним, малозабезпеченим. Всього 16 дітей одержали допомоги на суму 1600 гривень. Готувала і спільно з адміністрацією проводила засідання батьківської ради. Відвідувала сімї, які потрапили в складні життєві умови. Робота проводилася згідно складеному і затвердженому плану. Був проведений тиждень соціальної роботи та виготовлений стенд «Соціальний педагог повідомляє». Кабінет соціальної служби був поповнений новими папками, чітко велася робота з документацією та вчасно подавалася інформація в районні установи.

9.Робота бібліотеки. Велику роботу у справі навчання та виховання учнів проводить наш інформаційний центр – шкільна бібліотека. Ось основні показники її роботи за навчальний рік:

- Кількість читачів – 155 учнів, 22 вчителів, 12 батьків, 6 студентів з числа наших випускників.

- Книговидача становить – 2385

- Кількість відвідувань – 1121

- Книго забезпеченість – 8,0

- Загальний фонд становить – 11956 в тому числі фонд підручників – 3305, художня література – 8651, довідкова література – 215, науково-методична – 334, періодична преса: газети – 3, журнали – 1, збірник – 2.

Разом з вчителями української мови і літератури щомісячно випускалася газета «Дивослово». В бібліотеці оформлено «Куточок читача», де висвітлюються такі питання: як читати художню літературу, як читати періодичну пресу, як вибрати книгу для читання, як правильно написати реферат, книжні поради.

Постійно проводиться акція «Живи, книго», оформлено багато тематичних папок, книжкових виставок. Зроблено переоблік всього фонду бібліотеки. Підписана преса за ІІ семестр на суму 847 гривень.

Але звичайно всіх найбільш цікавить забезпеченість підручниками:

1клас – 100%, 2 клас – 100%, 3 клас – 100%, 4 клас – 100%, 5 клас – 75%, 6 клас – 100%, 7 клас – 85%, 8 клас – 100%, 9 клас – 93%, 10 клас – 70%, 11 клас – 68 %.

10. Робота ДНЗ

Невід’ємною ланкою нашого навчально-виховного комплексу є дошкільний підрозділ, яким керує заступник директора з питання діяльності ДНЗ Соловей Т.О., освіта вища, спеціаліст І категорії, стаж – 14 років. Колектив ДНЗ складається з 4 вихователів, 2 помічників вихователів, пралі.

Основними напрямками роботи дитячого садка в цьому навчальному році були:

- Забезпечення 100-відсоткового охоплення 5-річок дошкільним вихованням.

- Організація навчально-виховного процесу в ДНЗ за такими сферами: «Я і природа», «Я і культура», «Я і люди», «Я сам».

- Організація навчально-виховного процесу за новою базовою програмою «Я у світі».

- Виховання креативності і формування мовленнєвої компетентності дошкільнят.

- Забезпечення умов для емоційного розвитку дітей.

В ДНЗ працює дві групи – молодша і середня, в них числилося 42 дітей. Групи були переповнені, але питання відвідування актуальне і потребує постійної уваги.

Протягом року педагогічний колектив ДНЗ вирішував багато творчих та буденних проблем, що були спрямовані на удосконалення навчально-виховного процесу.

Порівняно з минулим роком стало більш систематичним відвідування дитячого садка дітьми старшої групи, що дало можливість підвищити результативність освітнього процесу в підрозділі.

Слід відзначити значну роботу, проведену вихователями в напрямку формування основ моральності і культури, сприянню творчій самоорганізації, мовленнєвому розвитку в театралізованій грі. Про це свідчать цікаво проведені свята, інсценування казок, гумористичні вечори. Проводилася робота по збереженню та зміцненню здоров’я дітей, залученню до здорового способу життя, що потребує формування міцних життєво важливих рухових, культурно-гігієнічних умінь і навичок, правильної постави, ігрових дій, розвиток фізичних якостей, навичок безпечної поведінки у довкіллі, системи знань про власний організм та здоров’я.

11. Про стан відвідування учнями школи

Відповідно до Закону України „Про освіту" та на виконання наказу МОН України від 04 вересня 2003 року №595 „Про вдосконалення постійного контролю за охопленням навчанням і вихованням дітей" , наказу відділу освіти Броварської райдержадміністрації та з метою забезпечення конституційного права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти та вдосконалення постійного контролю за охопленням навчанням та вихованням дітей іпідлітків шкільного віку, в школі здійснюється контроль за відвідуванням учнями школи. Класні керівники у класних журналах заповнюють щодня сторінку обліку відвідування учнями уроків, підбиваючи підсумки відвідування школи кожного семестру. Крім того, у школі ведеться журнал контролю; кожного тижня черговий клас відмічає відсутніх на уроках. У школі проводяться рейди у складі чергових учнів та педагога-оранізатора дитячого колективу Божук Г.І., під час яких виявляють учнів, які систематично запізнюються на уроки або відсутні 1-2 уроки без поважних причин. 3 цими учнями та їх батьками проводяться роз'яснювальні бесіди про неприпустимість безпричинних пропусків уроків. Всі класні керівники відповідально ставляться до організації контролю за відвідуванням учнями школи по класах. Та на ряду з цим є учні, які пропускають заняття без поважних причин: Коваленко Валентина (9 клас), Єрьомкін Михайло (5 клас).

12. Про стан дитячого травматизму

03.02.2010 р. з учнем 4 класу Солов’єм Романом сталася травма на перерві в результаті необачності самого потерпілого з боку адміністрації було проведено додаткові інструктажі

- про дотримування вимог Закону України „Про охорону праці!",

- „Про правила дорожнього руху",

- „Про пожежну безпеку",

- Про підвищення контролю за дотриманням правил техніки безпеки та безпечної поведінки учнів.

Класні керівники проводять спільно з відповідними органами роз'яснювальну роботу, бесіди, заходи з учнями 1-11 класів, їхніми батьками щодо профілактики захворювань та дитячого травматизму. На нарадах при директору, класних зборах, батьківських зборах обговорювались нещасні випадки, які трапилися в школі.

Класоводи 1-4 класів щоденно на першому уроці нагадують учням правила безпечної поведінки на перервах.

Вчителями-предметниками проводяться профілактичні бесіди про правила поведінки та техніку безпеки під час уроків, на перервах, у побуті

13.Про роботу музею.

В Русанівському НВК працює краєзнавчо-етнографічний музей. В музеї працюють чотири екскурсоводи –учні 10-11 класів. Проводять екскурсії для учнів закладу, педагогів, гостей.

В цьому році було проведено дві екскурсії для педагогів району, які відвідали семінари.

В музеї постійно ведеться краєзнавча робота, яка дає змогу поповнювати музей новою інформацією з історії села та новими експонатами.

В жовтні 2010 року музею виданий сертифікат на право діяльності, зареєстрований в обласному управлінні культури.

В етнографічному куточку вчителі закладу проводять уроки київщинознавства та елементи уроків читання: вивчення колискових, побуту рідного краю.

В цьому навчальному році матеріали музею значно поповнилися відомостям з архівів про знаменитих громадян села, які нагороджені за бойові та трудові досягнення. Всі ці матеріали надійшли в Броварський музей для написання книги «Гордість і слава броварської землі».

В краєзнавчому куточку музею класні керівники проводять виховні години по патріотичному вихованню підростаючого покоління.

Частими гостями музею бувають учні школи з учителем історії . Експонати музею використовуються для проведення виховних заходів. Учниця 10 класу Краснюк Юлія брала участь в районному конкурсі екскурсоводів.

14. Про роботу із зверненнями громадян.

Згідно з Законом України «Про звернення громадян» в закладі ведеться ця робота. Складено графік прийому директором громадян, призначено відповідального за цю ланку роботи – Пильтяй С.Я., заведено журнал реєстрації звернень та заяв громадян, що надходять до директора та механізм їх вирішення. Надійшло 57 звернень – це прохання про надання довідок, характеристик та письмових заяв про поведінку учнів та вчителів. Заяви розглядаються в визначені строки і даються конкретні відповіді. Громадян задовольняє така наша робота, бо скарг і заяв у вищестоящі органи в поточному навчальному році не надходило.

Кiлькiсть переглядiв: 44

Коментарi