Про профорієнтаційну роботу в закладі

Згідно плану роботи соціального педагога в січні-лютому в закладі проводиться декада профорієнтаційної роботи. В рамках декади проводяться різні заходи. а саме – опитування, анкети, бесіди в 9-11 класах. Питання профорієнтації наразі є одним з пріоритетним напрямком роботи соціального педагога. Адже від того, наскільки вдалим є вибір професії, значною мірою залежить ефективність праці, а отже. успішність людини. Насамперед проблема профорієнтації стосується учнівської молоді, яка стоїть перед вибором подальшого життєвого шляху.

Теоретичною основою професійного самовизначення служить теорія професійного вибору, розроблена американським професором Д. Голландом. Її суть у тому, що успіх у професійній діяльності залежить від умови відповідності типу особистості і типів професійного середовища.

Серед учнів 9-11 класів було проведення опитування за методом Голланда. Далі пройшов процес опрацювання даних анкет. В результаті ми одержали цікаві дані про кожного з опитаних учнів. Зокрема, найбільш цінними стали результати для учнів 11 класу, тому що вони безпосередньо стоять на порозі вибору професії та вузу, до якого будуть вступати та здавати ЗНО.

Так за даною методикою ми одержали такі результати в 11 класі: реалістичний тип професій набрав 19%, інтелектуальний тип – 24%, соціальний тип – 17%, підприємливий – 23% та артистичний – 17%

З кожним учнем була проведена індивідуальна бесіда, в ході якої йому були рекомендовані професії згідно того типу, що він вибрав.

/Files/images/25012022/IMG-0560e9657d770c5401f4f0a3cc22deaf-V.jpg/Files/images/25012022/IMG-7394caf8d2319e320b007ea16a6d427d-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 20

Коментарi